
ඔන්න Dialog එකේ ගොන් පාට් එකක් ගැන තමයි ලියන්නේ... මම දැන් මේක ලියන්නේ හොදටම පුෂ්පය පැනල

. මම මේ දවස් වල වින්ඩෝස් 7 RC බාගන්න මාර try එකක් නමයි දෙන්නේ. 2 පාරක් imageshack එකෙන් resume වෙන්නෙ නැතුව රු 100 ක් කුඩු. 3 වෙනි පාරටවත් වැඩේ ෆින්ෂ් කරගන්න අද උදේ 3.15ට විතර නැගිටලා වැඩේට බැස්සා. ඔන්න 3.30 ට විතර Dialog Prepaid Mobile Broadband වලට රු 50 ක් දාල කනෙක්ට් වුනා අපෝ speed එක 60KBps - 80KBps අතර. ඔය Speed එකෙන් 2.35GB ක් බානකොට හෙට වෙයි. අනික පැය 2යි නේ තියෙන්නේ. දෙපාරක් විතර Disconnect වෙලා ආපහු connect වුනාම, speed එක හරි ගියා ඔන්න දැන් 250KBps - 300KBps ක් විතර එනවා (ඔය speed එක මගදි 20KBps ත් වෙනවා ඒක වෙනම කතාවක්). වැඩේ හරි වගේ පැය 2 යි යන්නේ. ඔහොම පැය 1/2 කුත් ගියා කියමුකෝ. ඔන්න දැන් තමයි ගොන් පාට් එක පටන් ගන්නේ.
එක පාරටම speed එක 0KBps වුනා. හරියට ඒ connection එකේ වෙලාව ඉවර වුනා වගේ. ආයෙත් මම disconnect වෙලා නැවත connect වෙන්න බැලුවා. මෙන්න මැසේජ් එකක් එනවා Invalid Username or Password කියලා. රු 50 දෙන පැය දෙකෙන් තාම හිගින් තියෙන්නේ පැය 1/2 ක් විතර නිසා මම හත් අට පාරක් username, Password ගහල බැලුවා, එකම දේ තමයි එනනේ Invalid Username or Password කියලා. පස්සේ නිකමට Account status and usage බැලුවා. මෙන්න බඩු.... Dialog එක කියන විදියට මම රු 50 ට දෙන පැය 2 ඉවර කරලා වැඩිපුරත් විනාඩි 13 තත්පර 21 ක් internet පාවිච්චි කරලා. හික්.. මුන්ගේ server වලට මීයෝ රිංගලද කොහෙද..?


(ලොකු කරල බලන්න)
බලන කොට මම එකම වෙලාවේ පැය 1/2 එව්වා 4 ක් පාවිච්චි කරලා තියෙනවා වෙන්න පුලුවන් වැඩක්ද?
දැන් ඉතින් 3 වෙනි පාරටත් 7 බාන වැඩේ බ්ලාස්. මමත් ඉතින් බල බල හිටියේ නෑ ගත්තා කොල් එකක් කස්ටමර් සර්විස් එකට (0777678678 එතකොට වෙලාව උදේ 4.45 ට විතර ඇති) පටස් ගාල කොලු ගැටයෙක් කතා කළා. මම ඉතින් මගේ දුක කිව්වා මූ කියනවා සර් අපේ Prepaid Mobile Broadband සර්විස් එක update කරනවා ඒ නිසා තමයි ඔහොම වෙලා තියෙන්නේ කියලා, උදේ 6 විතර වෙනකොට account එක reset වුනේ නැත්නම් ආපහු කතා කරන්න කියලා. අනේ ඉතින් මම මොනවා කියන්නද මූට....

උදේ 6.30ටත් ලෙඩේ හරි ගියේ නැති නිසා ආපහු කතා කළා. ඒ පාර අක්කා කෙනෙක් කතා කළා. අක්කා මගෙන් අහනවා සර් කොහොමද usage බැලුවේ කියල?. මේ අය Dialog එකේ නෙවෙයිද මන්ද වැඩ කරන්නේ?. පස්සේ කිව්වා 0777676576 ට කතා කරලා කියන්න කියලා. ඒකටත් කතා කළා තව කොලු ගැටයෙක් විනාඩි 15 ක් විතර මාව ලයින් එකේ තියන් ඉදලා කියනවා මේකයි සර් කම්ප්ලේන් නොම්මරය XXXXXXX වැඩ කරන දටස් 2ක් ඇතුලත විසදුමක් දෙන්න අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා. මේවා තමයි මුන්ගෙ විසදුම්. තවත් ගොන් පාට් එකක් දැන් Hotline එකට මාසයකට දෙපාරයි නොමිලේ කතාකරන්න දෙන්නේ. ඊට පස්සේ සල්ලි ගන්නවා මරු කස්ටමර් සර්විස්...
දැන් කවුරුහරි හිතයි අපෝ මූට මේ රු 50 ක් නැති වෙලා මූ මෙතන කියවනව කියල. ඇත්තටම රු 50 නෙවේ මෙතන ප්රශ්නේ. Dialog එක මෙතනදි ලොකු වංචාවක් කරලා තියෙනවා හෝ වෙලා තියෙනවා රු 50 ට පැය 2 ක් internet පාවිච්චිය ලබා දෙනවා කියල ඔවුන් කියනවා. නමුත් මට පාවිච්චි කිරීමට ලැබුනේ පැය 1/2 ක් පමණයි. හරිම අසාධාරණයි. රු 400 ක් දාපු එක්කෙනෙකුට මෙහෙම වූනොත්....? තව කීදෙනෙකුට මෙහෙම වෙන්න ඇතිද ....???. අවංකටම මට 7 බෑමත් එපා වූනා.

SLT එකේ ඉදලා අපේ ගෙදරට 8km ක් දුර වුනත් අපි කැමති නම් ADSL ලයින් එක දෙන්ක පුලුවන් කියල SLT කියනවා.(සාමන්යයෙන් ADSL ලයින් එක දෙන්නේ 4km ක් පමණයි) ඒකවත් අරගෙන බලනවා. මේ HSDPA මගුල් වලට වඩා ඒක හොද වෙයි කියල හිතනවා. (8km දුරට ලයින් එක ගත්තට අවුලක් නැද්ද ? දන්න එක්කෙනෙක් කියල දෙන්න)